FAQ - často kladené dotazy

Zasíláte poštou?

-nikoliv, poštou již třetím rokem úspěšně NEzasíláme. Spolupráce s Českou poštou s. p. byla od počátku problematická a dopláceli na ni především naši zákazníci. Zboží nebylo doručováno, pošta nedávala lístečky o uložené zásilce a často chodily balíky poškozené. Objednávky svým zákazníkům zasíláme kurýrem prostřednictvím společnosti IN TIME SPEDICE, spol. s r.o. , se kterou jsme maximálně spokojení a i naši zákazníci si jí chválí. Jedná se o kurýrního doručovatele podobného společnosti DPD či PPL, ovšem s pečlivě vyškolenými řidiči(kurýry), kteří zboží doručují rychle a spolehlivě.

Kolik stojí poštovné?

-poštovné se obvykle skládá ze 3 složek: platba za dopravu, balné a příplatky(např. příplatek za dobírku). Platba za samotnou dopravu činí 70,- Kč s DPH, tato cena ale pro zákazníky nemusí být konečná v závislosti na tom, jestli bude platit převodem nebo nadobírku. Pokud si zákazník zboží objedná a zaplatí předem bankovním převodem, vyjde poštovné na 70,- Kč. Pokud si ale zboží zákazník objedná a jako způsob platby vybere Dobírka, přičte k platbě za dopravu(70 Kč) ještě dobírkový poplatek(30 Kč). Celkem tedy zákazník zaplatí za poštovné při platbě dobírkou 100,- Kč s DPH. Balné si neúčtujeme. Osobní převzetí jsou zdarma.

Zasíláte na Slovensko, a kolik stojí poštovné na Slovensko?

-na Slovensko zboží zasíláme také kurýrem IN TIME. Poštovné se skládá obdobně jako při doručení po ČR, jen základní sazba za dopravu vychází na 100,- Kč s DPH. Pokud si tedy slovenský zákazník zboží objedná a zaplatí předem bankovním převodem, vyjde poštovné na 100,- Kč. Pokud si ale zboží slovenský zákazník objedná a jako způsob platby vybere Dobírka, přičte k platbě za dopravu(100 Kč) ještě dobírkový poplatek(50 Kč). Celkem tedy slovenský zákazník zaplatí za poštovné při platbě dobírkou 130,- Kč s DPH.

Budu platit bankovní poplatky při převodu peněz ze slovenské banky?

-nebudete platit žádné poplatky navíc, neboť máme i slovenský účet. Převod Vás bude stát jako běžný převod do slovenské banky(tedy většinou nic).

Jak mohu sledovat průběh doručení své zásilky?

-emailem obdržíte číslo zásilky ve formátu 053xxxxxxxx, toto číslo zadáte do kolonky Sledování zásilky na www.intime.cz .

Jak si mohu domluvit hodinu převzetí balíku? Lze změnit adresu dodání i poté co byla zásilka vyexpedována?

-upozorňujeme své zákazníky, že není v našich silách sdělit kurýrovi v jakých hodinách má zásilku doručovat, neboť má každý kurýr jinak rozplánované trasy a některou část města rozváží ráno a jinou v poledne. Nicméně pokud zákazník zavolá(až po vyexpedování zásilky) na infolinku kurýrní společnosti IN TIME 246 092 912, může si po nadiktování čísla zásilky domluvit předání s kurýrem sám. Takto lze změnit i doručovací adresu(pouze v rámci města či okresu) v průběhu doručování zásilky. Pokud si zákazník například zadá jako doručovací adresu zaměstnání a zrovna v den doručování onemocní, stačí když zavolá na infolinku a kurýr mu doručí zboží domů. 

Koupil jsem si voucher ze slevového serveru, jak ho uplatním?

Podrobné informace a návod k vytvoření objednávky a následné uplatnění slevových voucherů naleznete vždy v sekci Novinky.